Springelispring

Just slutat jobbet ska iväg och hämta upp hundarna och sen bär det hemmåt.. Blir Lax med potatis till middag ;) Sedan är det ju faktis redan TISDAG så ska ge mig ut på en springtur..

 Vecka 2:

Gå 1 min
Springa 1min

upprepa 10ggr ;)

Hoppas jag får med mig Nicke , är så mkt roligare att springa med honom än själv.. Blir nog mer motiverad när han är med :p Han har ju lite bättre kondis än mig! Så passen går lite fortare när han är med Haha

Förra veckan i Fredags sprang jag med Catchup♥ och det blev ett jobbigt pass ;) Han skulle ju stanna hela tiden!! Men tror faktis att han tyckte det var ganska roligt ändå.. Blir nog att ta med han fler ggr, så han lär sig att när vi springer så stannar vi inte :P

Men hoppas att det blir en härlig springtur ikväll:)

Ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER!


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: Vad kul att du vill vara med! Jag publicerar vinnaren senare ikväll :) LYCKA TILL!

2010-11-23 @ 19:09:00
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0