PDOL :D

Efter som bilder säger mer än tusen ord så lägger jag in massa bilder istället för att skriva massa svammel ;)


Elli, jag och Astrid :D

Jag !!

Astrid ;D

Elli ;D

Kung Fu Panda:) Han fick åka gratis hela dagen :( FUSK!!!

Elli, Clownen och Jag :P


Ses!

Fredag ;)

Längtar till imorgon ;) Karuseller hela dagen :P eller tills pengarna tar slut haha

Strax ska jag och Iréne fara och bada med hundana, så de får svalka sig lite i denna hetta!!
är hur varmt som helst , man svettas bara man rör sig minsta lilla!

Ikväll blir det grillning av fläskytterfilé, Majskolvar, Annanas och till det serveras Bulgur och en god sallad :)



Lägger in bilder från badet sen , om det nu blir några bra !

16.00
Här är några bilder från badet :D






Ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER!



Vi har ett...

Resultat ;) Idag steg man upp 06.15 bara för att göra invägning tillsammans med nicke :P
Eftersom han ska fara och fiska med sin pappa...Men invägningen gick väldigt bra!

Resultat:

Kg: -1,7 kg

Rumpa: -1 cm

Mage: -1,5cm

Men har ju bara gått 3 dagar, Så jag är väldigt nöjd :D

Men det är ju 3 veckor och 4 dagar kvar, men ska vinna över nicke :) Det är bara att kämpa vidare!

Har varit på Pdol med mamma och svärmor, det var super roligt fick mig 7 par sockar och en t-shirt där det står Nalles Handler <3



Längtar massor till på lördag då ska jag Astrid och Elli åka karuseller tills vi spyr!!!! Wiiee



Ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER!

Varmt Varmt Varmt :)



Det är bara 50+ idag inte alls varmt ;)
Dessutom dag 3/4 av första veckan... Känns riktigt bra ;D Invägning imorgon bitti eftersom nicke ska och fiska. Så hoppas på ett bra resultat skriver imorgon vad det blev.. det blir spenatsoppa till lunch och kålsoppa till middag Mums!!

Tjejjerna spelade ju match igår det blev förlust med 5-3 (3-0) så vi vann alltså andra halvlek med 3-2 :) och tjejjerna spelade hur bra som helst under andra halvlek, så den halvleken ska vi berkligen ta med oss när serien börjar!

Ikväll har man fotbollsträning med damerna 18.30

Ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER

dag två...

Lovade ju bilder från gårdagens lunch och middag så här kommer dem:

LUNCH:


Min spenat soppa m linser till v och nickes bacon mackor till h

MIDDAG:


Min Grönsallad m råris till v och nickes korvgrytam sallad till h

Idag betår menyn av nästan samma sak förutom frukosten som var ägg, te,färsk pressad juice och en banan ;)
Tycker ändå att det har gått rätt bra med den här dieten, man blir ju mätt i alla fall :P men får hoppas att man ser nå resultat annars tappar man ju suget.. men vi ska ha invägning på torsdag igen :P

Ikväll ska mina tjejjer spela match mot P 99 Ska bli roligt att se ;D
Nu ska jag se friidrott.. Det räknas ju också som träning ;) Eller hur?

Ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER

Nu är det kört..

för nu har vi börjat med detoxen :P men det blev inte riktigt som vi tänk oss! Niklas vill inte köra min diet , han kan ju inte vara utan kött :/ Men vi kom fram till att vi kör olika dieter och har en liten tävling vem som gå ner mest i både vikt och omkrets.. Vi kommer köra 4 veckor.

Niklas Diet är:
Nästan GI- metoden, fast hans egna version av det hela :P

Min diet är:
4 dagars dieten som jag ska följa i 4 veckor
Vi började båda morgonen med att väga och mäta oss, sen gick vi en prommenad på 40 min

Frukost:

       
N: 2 fullkornsbröd m kycklingfilé, grönt te och en clementin

 
 T: yoghurt m hallon /blåbär, psyllium, Grönt te
och ett glas vatten 
                                       

Vi får väl se vem som vinner ;) Vilken tycker ni verkar vara nyttigast?

Jag tycker såklart min hihi  skriver sen hur dagen gått :p har ju match idag ;)

23.10

Matchen blev förlust :( med 3-1... Annars har dagen varit bra och jag har hållt min "diet" men just nu är jag alldeles för trött så skriver mer imorgon plus lägger ut bilder på Lunch och middag :p

Ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER

Snart är det dags...

att ta sig i kragen och verkligen genomföra detta på riktigt!! Imorgon ska jag och Nicke göra en liten speciell matlista, för att se om man mår bättre i allmänhet men även i kroppen ;)  Den heter 4 dagars detox ...Vi får väl hoppas att det fungerar! Så här ser måndagens Matschema ut :

Frukost: Yoghurt m färska bär och psyllium, Grönt te

Lunch: Färsk Spenat m Linser och Citron Saft, en speciell saft ;)

Middag: Grönsallad m Råris

Övrigt: Kvar att äta under dagen är 3 frukter (valfria) och en kopp te ;) Plus att om man inte orkar äta upp under tex Lunch så kan man äta det senare !

Motion: 40 min kondition


Det som är bra med den här "Dieten" är att man äter den mån- tors och sen fre-sön äter man som vanligt igen, Men man ska ju givetvis försöka undvika de värsta fällorna :) Kommer skriva hur det går för oss, om jag nu inte blir för arg för att vi bara äter grönt Hihi :P

Men idag är det ingen diet dag ;D 

Ikväll blir det Foboll med 98/99 kl 18.00 sen har man egen träning 19.00 med Mitt lag :) Kul med fotboll
Imorgon drar ju serien igång igen :S Lite nervöst, men jag tror att det kommer gå bra, Vi har ju ett bra lag och vi borde ha chans att vinna imorgon mot ASSI !

Har ju glömt att skriva att mamma kom med blommor till mig :)

Ses!

Treeees - EN DAG I SÄNDER

Lördag ;)

Blir ett kort inlägg för snart ska vi bege oss mot Lule BODEN och börja handla inför Måndag :)
På listan står Psylliumfrön och massa annat nyttigt skit ! Haha

Har ju inte berättat exakt vad vi ska göra på måndag, men det lär ni märka ;)

Åhh Elli angående vinnaren igår så blev det inte jag i alla fall :(  Segrare Blev JOEL :D

Blev ingen resa till Lule idag :S Vi for till Boden istället :) Och där gick vi på marknaden Nicke köpte Foppa tofflor och sen så passade vi på att äta thai mat :) och en Varm munk( som typ är det bästa med marknader )



Sen efter det blev det minigolf idag igen :D och inte vann man den här gången heller :S Måste vara nå fel på banerna eller nå sånt!! För jag slår ju alltid perfekta slag, men bollen rullar alltid åt nått annat håll :(
Men man fick ett trevligt besök av Elli ♥ Så då gjorde det inget att man förlora ;D



 Elli och Catch ♥

Nu blir det att fixa menyn till veckan som kommer!! och se lite tv ;)


Ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER

Golf..

Idag ska vi iväg och spela Liten Golf :) Jag kommer såklart att stå som slutlig segrare!! Eller så inte Hihi
Men egentligen spelar det ingen roll vem som vinner ska bara bli roligt att få träffa Astrid♥

Men lägger ut en bild senare från minigolfen ;) Och förhoppningsvis skriver jag att jag vann! HAHA

och inte gick det bra i golfen idag :( Men roligt hade vi i alla fall :)


Fast jag och Astrid hittade en sak som var ännu roligare !KARUSELLER!! Var längesen man skrattade så här mycket och hade så roligt) Tack Astrid ♥
 Längtar massor till PDOL då ska vi åka ännu mer!!!!

Men nu ska jag mysa framför tvn :) Imorgon blir det en tripp till Lule..

Treeees- EN DAG I SÄNDER

Vaknade av världens..

SMÄLL!  Oj vad det åskade imorse 07.00 , var längesen man hörde åskan gå så hårt.
Men som tur var drog den förbi oss ganska snabbt så man kunde somna om :P Jag är ju en sömntuta!!

Just nu är det i alla fall uppehåll med regnadet får hoppas att det fortsätter så hela kvällen så man slipper träna fotboll i massa regn ;)

idag ska vi inte göra så mkt, blir väl att försöka hitta på vad vi ska äta till middag?? Det dagliga problemet :P Men på Måndag är det löst :D berättar mer om det sen när det börjar närma sig!



Så här blir det jämnt när vi ska äta!!  ;)

skriver sen om det blev nån mat!

17.56

Blev faktis en riktigt god middag idag :D Vi gjorde Nuggets med en  sallad som innehöll: Sallad, Gurka, Morötter, vattenmelon och tomat! Till det serverades Iskallt vatten. MUMSIGT blev det ;)
 Lägger in en bild senare när jag kommer hem.. Om nu dator inte hackar sig...

Men just nu befinner jag mig i Öjebyn ska på fotbollsträning om 1 timme :D:D Ska bli skönt att få börja om med träningarna igen..


22.15
Nu har man tränat fotboll :P Kändes riktigt skönt, men vi var tvungna att avbryta träningen fär Åskan kom bara närmare och närmare :( Imorgon blir det minigolf med Riktigt goa vänner :) Längtar!


Så här såg maten ut :P


Treeees- EN DAG I SÄNDER

Onsdag ;)

shit vad längesen det var man skrev här då !!!
Men kan i alla fall berätta att de senaste två dagarna har jag varit grymt duktig :) har varit ute och sprungit 2 dar i rad !

I måndags sprang jag den korta rundan (1,5 km inte så långt kanske men för mig är det hur bra som helst) och igår kväll sprang jag lite längre blev ca 3 km ska mäta upp den senare ... Så jagkänner mig riktigt stolt och duktig! ikväll blir det fotbollsträning med flickorna och imorgon börjar träningen om med damerna ;) ska bli kul att få spela lite fotboll igen !


Här är en bild på vovvarna som jag lyckades ta ;)
Nalle, Gossen, Kevin, X-et och Catch



Men nu ska vi snart fara och fiska ;)
 16.00

Det gick inte alls bra att fiska inte ett enda napp :( Så vi bestämde oss för att åka tillbaka till niklas mamma och pappa.. har just gjort våran hemma gjorda pizza och väntar nu på att den ska gräddas Mums;P



Treeees- EN DAG I SÄNDER

RSS 2.0