Igår hade vi match och den slutade..

OAVGJORT! 4-4 :S Men man kan väl säga att det var vårat lag som vann eftersom vi låg under med 4-3 och gjorde mål i 88:e minuten. Är väl ganska nöjd med min insats med tanke på att jag har inte stått i målet på en hel månad :/
Men det var kul att stå och känna att man är en i laget ;) Det enda som var att jag fick em smäll igår nedanför nyckelbenet, och det gör skit ont idag :( Men men det är sånt man får ta om man är bäst haha

Jo var ju på en arbetsintervju igår :D och om allt går som planerat så ska jag börja en 3 månaders praktik om ca 2 veckor, och efter det blir man anställd!! Men chefen sa att om man visar att man är duktig så kan man bli anställd tidigare :P Så nu håller jag alla tummar och tår att detta går vägen!

Idag blir en lugn och skön dag, inget speciellt inplanerat. Å det låter som en perfekt dag för mig


Här är en bild från förra matchen jag stod :) då mötte vi trångfors( PS jag räddade det där skottet Ds)
blev en indirekt frispark

Treeees - EN DAG I SÄNDER



YAY!!!

Idag ska man på en arbetsintervju! ^^


Fredag.. Nää vänta nu Lördag ska det stå! :)

Jaha då var det lördag morgon  :P HaHa

Fick min målvaktströja i Torsdags plus min dress och nya Löpar skor !!! Har inte provat dem än, men om det är bra väder blir det nog en kortare runda imorgon :) De var i alla fall grymt sköna, köpte dock till ett par hälinlägg! Men dyra var skorna oxå, men de får det faktis vara värt!

Igår var vi bjudna på middag, riktigt gott och efteråt vart det kubbspel :) Och sen for jag och älsklingen och spelade fotboll ^^ Riktigt mysigt när det bara var vi två <3

Men nu blir de sängen, börjar känna mig lite sömnig!


Treeees - EN DAG I SÄNDER

The sun is shining..


Yay Torsdag!

Härligt med en solig och varm torsdag! Matchen igår gick inte så värst bra blec förlust med 5-3 :/ Men på måndag ska faktis jag få stå i målet!!! :) Å då ska vi vinna!

Idag när min pojkvän kommer hem ska vi in till stan för att åka in på Inter sport ska hämta ut min målvaktströja och en tränings dress plus att jag eventuellt får mina skor, om jag nu hittar några! Men det hoppas jag att jag gör för vill börja träna löpning så fort som möjligt.

Ikväll blir det match med de små fotbollsproffsen, vi hoppas givetvis på vinst!!!


Men nu har jag inte tid och sitta här ska ut i solen och försöka bli lite brun!!


Treeees - EN DAG I SÄNDER


RSS 2.0