Lotteri :)

Här har man inte skrivit på över 3 veckor :S Men har verkligen inte känt för att skriva någonting.. Men nu ska jag börja igen:)

Mycket har hänt både bra och dåligt, jag ska i alla fall börja praktisera på Big Boy...  Blir kanske i slutet av nästa vecka eller nå sånt. Egentligen vill jag inte jobba där, är ganska less på just det arbetet.. men det är bara bita i det sura äpplet och göra det bästa av situationen.. mest jobbigt är att praktiken är i hela 3 MÅNADER!! Men pratade med Af idag och det lät inte helt omöjligt att kanske korta ner pratiken :D Hoppas på det!!

Men jag ska absolut göra mitt bästa på praktiken så att jag kan få jobba på riktigt och tjäna lite pengar, vet en sak som jag gärna vill göra. Men självklart kostar det en hel del pengar. Men ska spara ihop till detta och ha det som mitt mål medans jag arbetar :)

Och en annan rolig sak är att vi hade match i söndags :) Och jag gjorde Årets bästa match !!!! :D Fick till och med beröm av motståndarens tränare i halvlek :D Har aldrig kännts så roligt att spela fotboll som det gjorde då. Får bara hoppas att det håller i sig i de resterande matcherna!

Men nu ska jag fortsätta med min roliga lotteri städning :p Som innebär följande:
Man ritar upp de rum man ska städa, sedan delar man i rummet i x antal rutor. Man numrerar sedan dessa från exempelvis 1-21 beroende på hur många rutor det blev :) Sedan gör man små lappar med respektive nummer, viker ihop dem och lägger dem i en burk.. sedan är det bara att dra ett nummer och börja städa just den rutan du fick.. Är ett perfekt sätt om man har svårt att komma igång med städningen :P Å det har jag i alla fall!!
Ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER!

GRATTIS!!



Treeees- EN DAG I SÄNDER!

tjalalala

ikväll blir det en tripp till Boden ;) Hälsa på mamma och spela Bilbingo :D:D:D:D



och så får man träffa Cliff "Biffen" Eriksson, Dino "iiiiino"  Eriksson  och Frans "Fjaaaaans" Eriksson ♥


Ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER!


Måndag....

Här kommer bilden som elli ville se ;D


Ellis "LILLA" sockervadd!!! Ett varv till! Ett varv till! Haha

Idag hände en mycket trevlig sak ;D Fick ett samtal som jag väntat länge på!! Vad det handlar om kommer jag berätta senare :) Men det gjorde mig super duper GLAD!!!

Har just varit ute och sprungit med nicke, så nu ska jag lata mig framför tvn...

Ses!

Treeees-EN DAH I SÄNDER!

Söndag...

Ikväll blir det fotbollsträning först 17.30 möte med ledarna för 98/99, 18.00 träning med tjejjerna, 19.00 egen fotbollsträning ;) SÅ blir en riktig fotbollskväll :P Imorgon börjar min diet vecka igen.. känns lite tungt men det ska nog gå vägen i alla fall :)

Men det har varit skönt att få äta det man känner för under helgen, fast ändå tänka lite nyttigare! Så under helgen har det blivit:

Wokgrönsaker m kyckling, Fruktsallad, Grillat ;) m bulgur och sallad ,oxfilerulle, jordgubbar, yoghurtt m bär och massa annat gott :D Ikväll ska vi äta hos Svärmor :P Blir tunnbrödsrulle!! MUMS!

Men nu ork jag it skriv nå mer!! Haha

Ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER!

RSS 2.0