Idag är Dagen..

Ja idag börjar min praktik :S Det är blandade känslor inom mig just nu! Skönt att komma ut i Arbetslivet, Piss att inte få pengar på 3 månader.. MEn får verkligen hoppas attd et går bra för mig och att de gillar mig :) Hur som helst så ska jag göra mitt bästa.. Är man på ett JOBB så Jobbar man ordentligt.. Hur mycket man  än hatar det!

 Men innan praktiken så måste jag åka förbi AF och lämna lite papper bland annat om bensinpengar :) Så ska ta och ringa till min handledare och säga att jag kommer lite sent :D Bra start HAHA plus att jag ska sluta tidigare idag också :P För har ju Avslutning med Fotbollen <3 SÅ himla tråkigt att den har tagit slut så här fort :( så idag Praktiserar jag mellan 10.15- 17.00 i vanliga fall ska jag vara där mellaan 10-18 :( Dåliga tider enligt mig i alla fall. För tidigt för att hitta på nått och för sent att göra nått är ju hemma typ 18.30 å då ska man äta å sånt... Men men nu ska jag ge mina vovvar mat och sen ut på en morgon promenad!


Vi ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER! (Timme för timme på praktiken!)

:S

Åhh vad Bajsigt det känns!!

Treeees-EN SEKUND I SÄNDER!

...

Har i alla fåll fått klart från AF och Facket att jag får på börja praktiken... men nu måste jag vänta på att Abbe ska ringa så vi får bestämma när jag ska börja...

Men just nu känns det lite jobbigt.... Vill bara komm,a igån med praktiken så jag får räkna ner.. tills jag kan tjäna pengar på riktigt.. kommer nog vara de 3 jobbigaste månaderna..

Vi ses!


Treeees-EN DAG I SÄNDER!


Härligt :)

Oj vad härligt det kändes att träna igår :) Det gick så bra! Förutom fotleden, måste köpa ett fotledskydd till min högra fot oxå :P

Idag är det ingen träning alls varken jag eller nicke har träning :S Känns lite konstigt vi brukar alltid ha nån träning :P men man måste ju vila ibland också haha Fast det är ju roligt med träning! Speciellt när det går bra!

Men slipper i alla fall göra middag idag :) Irené ska bjuda på PALT :P MUMS!  Men nu ska jag se lite tv och kanske äta en sen lunch.. Få se om jag orkar det måste ju spara mig till palten ;)

Vi ses!

Treeees-EN DAG I SÄNDER!

Väntar...

Har forfarande inte hört något från AF angående min praktik!! Känns så himla segt vill ju bara komma igång...Ska ringa dit imorgon och höra hur det går...

Ikväll blir det fotbollsträning det kan behövas efter min bedrövliga insats i målet... vet inte vad jag höll på med, men bra var jag då inte!!  Får verkligen hoppas att lite träning kan hjälpa :)




Men nu ska jag vara lite duktig och träna lite ;) med wii fit :P hihi

Någon som ser nå nytt? ;)

Vi ses!

Treeees-EN DAG I SÄNDER!

Matcher imorgon...

Längtar till imorgon :) Då har jag först match i Rosvik :D Blir som en hemma match fast ändå inte :P haha och efter matchen blir det att snabbt fara iväg, för då ska tjejerna spela sin sista match för denna säsong... Blir en rolig dag med mycket fotboll :)


Idag ska jag bara ta det lugnt och kanske laga en riktigt god middag! Vi får väl se vad som händer :)

Ses!

Treeees-EN DAG I SÄNDER!

Onsdag..

Igår spelade tjejerna match det blev 3-3...  och nu på lördag är sista matchen för säsongen :( men då hoppas vi på en vinst :D


Ikväll är det träning som gäller med tjejerna, den sista för denna säsong, känns lite tråkigt. Man har ju så himla roligt med dem, helt underbara människor!! <3

Just nu känner jag mig trööööööööööött har så himla svårt att somna på kvällarna inatt gick jag å la mig 03.15.. vet inte varför man jag kan inte riktigt slappna av på kvällarna. mitt huvud känns så fullt av tankar och funderingar :S Vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre. Och har inte hört något från AF än angående min praktik :( känns lite segt vill börja nån gång så jag kan räkna ner tills jag kan tjäna pengar på riktigt...

Men nu ska jag ta och träna lite :) kanske kan det få mig att känna mig lite bättre :P
Hoppas det i alla fall...
Ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER!


Träning :)

Ikväll ska jag träna Fotboll ;)  Orkar inte skriva nå mer än det! :)

Ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER!



RSS 2.0