Vilka dagar jag har haft..

Hej, Har intre skrivit på ett tag.. men har faktis en anledning!! Har varit sjuk :( Det hela började med ryggvärk efterdet  fick hag hög feber 39-39,7 och massa huvudvärk.. så i Onsdags (13/10) for vi in till akuten. De hittade ingenting men Crp var på 40 och det ska ju ligga under 10.. så hon bad mig att fara till vårdcentralen för att göra ett nytt test nästa dag så de inte hade blivit högre..

Torsdag:
For till Vc och då hade mitt Crp gått upp till 91 :( de hade tänkt skicka en akutremiss men  så blev det inte.. men på kvällen for vi in till akuten igen och då var crp på 129 hade alltså gått upp ännu mer.. men de hitta inge speciellt , men de beslöt sig för att lägga in mig med antibiotika direkt i blodet..men  Fick åka hem på fredagen, de hade ju inte hitta något och läkaren tyckte inte att jag skulle behöva nå penicillin...

Men i Lördags ringde läkaren upp och sa att jag troligast har lunginflammation och att jag ska äta penicillin.. Och på den vägen är jag nu.. Äter 3 piller per dag.

Å jus nu är det väl på bättringsvägen! Har fortfarande ont i huvudet och ryggen, men febern har då gått ner i alla fall.. Jo har dålig matlust oxå känner mig inte alls hungrig och när man äter blir man mätt på en gång! och sedanfår man ont i magen (beror väl delvis på pillrerna oxå) Men får alltid ont efter jag ätit!!
Det enda som är bra enligt mig.. är att jag gått ner i vikt :D men på ett dåligt sätt ;/ men just nu känns det bra på vågen i alla fall!! alltid något...

Ses!

Treeees-EN DAG I SÄNDER!

Gossen <3




Här Sara kommer lite bilder på Godzilla och en på x-et ;)


Ont...

I ryggen  :( Speciellt när jag är ute och går med hundarna! Då gör det verkkligen ont.. Måste nog till doktorn om det inte blir bättre snart..

Men Just nu väntar jag på att Nicke ska komma hem så vi kan åka till Öjebyn :) Ska fara och kolla när mina tjejer spelar handboll :/ blir konstigt när man är van att de spelar fotboll;) Men blir kul att se dem igen:) Man saknar dem massor ♥ ;D

Ses!

Treeees-EN DAG I SÄNDER!

RSS 2.0