Ska äta middag hos...

Fotboll ikväll :)

Ska äta middag hos svärmor och svärfar idag , det bjuds på Limekyckling ;) MUMS! Efter det blir det att vänta tills fotbollsträningen startar 19.30! Längtar redan, är så himla roligt med fotboll♥

Fick inte med mig Nicke igår när vi skulle träna,han hade ont i foten :( Först så tänkte jag skippa träningen , men efter att ha sett Biggest Loser och I form med Anna Anka så ändrade jag mig ganska snabbt!! Haha

Så sprang iväg själv istället och de första 6 spring ruscherna(eller vad man nu ska kalla det) Gick hur bra som helst, Sen blev det tyngre. Men jag klarade alla 10!! ;D och på det sista sprang jag allt jag hade! Så det var ett riktigt bra pass igår... Nästa pass blir på Fredag efter jobbet! Hoppas det går minst lika bra...


Ses!

Treeees-EN DAG I SÄNDER!


Kommentarer
Postat av: R E F F L A N =D

vRoligt att du vill vara med i gårdagens dagens blogg :D vinnaren publiceras om en stund :D



Haft en bra start på fredagen? :D

2010-11-26 @ 13:55:38
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0