Monday :S

Jaha då var det måndag igen !!! Helgerna går alldeles för fort :( Längtar redan till på fredag ;) haha

 I Lördags var vi i alla fall och badade på piteå havsbad med Niklas syster Cissi, hennes barn Julia och Alexandra och Julias kompis Emelie :) Det var riktigt roligt, men man blir väldigt trött efteråt :p Sen avslutade jag och Niklas kvällen med att äta på Cafe for you i rosvik, samtidigt som vi såg Luleå vinna över Timrå!! 4-1  :D Riktigt rolig dag!

Igår var Nicke i kiruna hela dagen och spelade handboll...blev förlust :(...och jag åkte in till stan för att gå på skyltsöndag med Astrid, och ta vimmelbilder till jobbet!  Var väldigt kyligt, men fullt med folk på gatorna :) Blev att stanna till hos Astrid efter det... Å då kom Emma och Dominic upp :) Så vi hade det trevligt.. Plus att Astrid bakade Lussekatter(Bollar)  ;)  som var riktig goda..

Avslutade kvällen med att mamma kom förbi och vi satte upp Julgardiner i hela huset :D TACK MAMMA! ♥
Blev riktigt mysigt hemma nu, men ska fixa fram lite mer grejjer senare i veckan...

Idag har jag jobbat hela dagen, och nu ska vi fara och handla. Får hoppas vi hittar något gott som vi kan äta till middag! Hoppas alla haft en riktigt trevlig MÅNDAG :P


Åhh vad jag saknar detta!


Ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0