Lule...

Igår åkte jag till Luleå(storheden) Där mötte jag upp Mamma och kerstin.. De hade extra kvällsuppet igår. Nästan alla butiker hade öppet till 21 :)
 

Blev en riktigt lyckad kväll, fick en kattmatsburk från Royal canin för 10 kr ( som mamma betala ;)  )

Och sen blev det Julklappar till Niklas Syskon barn,( Emelie, Rasmus, Julia och Alexandra), Till Pappa, och en present till min brorsa som fyller år den 19 dec ...

Å snart fyller jag år  ;D wiiiee 5 dagar kvar!!!

När vi var på Ica maxi så träffade ja.... ELLI ♥ Shit vad längesen det var!! Och grönklädd var hon oxå ;)

Ska äta hos svärmor och svärfar idag blir PALT MUMS!!!
 
Är ju även fredag så ska bege mig ut på ett träningspass, fast idag blir det i Öjebyn. Tror att det kan bli riktigt roligt att få byta miljö lite grann. Så att man inte springer samma runda hela tiden :P Är faktis rätt så glad att det är lite kyligt ute ( -15 sist jag kolla) På något sätt tycker jag att det är mycket skönare att springa då. Sen Älskar jag känslan av snö under jogginskorna!:D SÅ GILLA VINTERN!!

Förresten här är 10 veckors programmet :) Ut och träna med er! Haha

Vecka

Jogga (min)

Gå (min)

Upprepa (antal)

Totaltid (min)

1

1

2

7

21

2

1

1

10

20

3

2

1

7

21

4

3

1

5

20

5

4

1

4

20

6

6

1

3

21

7

9

1

2

20

8

12+7

1

-

20

9

15+4

1

-

20

10

20

-

-

20

 Jag är nu på vecka 2 :)

Haft även idag haft en riktigt trevlig Lunchdejt med världens bästa Astrid- Lika roligt som vanligt ;)

Senare ikväll blir det väl att glo lite på idol... Men nu ska jag ut i det vackra vädret...

Ses!

Treeees-EN DAG I SÄNDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0