Lördag :)

Känns riktigt skönt att få vara ledig en lördag :) Har ju bytt praktik nu ;) Från Big Boy till Annonsguiden där jag jobbar som Annonssäljare :P Började i tisdags, har väl gått sådär nu den första veckan men det tar ju ett tag innan man kommer in i det :) Det bästa är ju att vara ledig varje HELG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Men berättar mer om jobbet senare en annan sak har också hänt :( Inte lika rolig! Min lilla X-et♥ Måste opereras
 :(((( Han har en spricka genom hela vänster höftkula! Så just nu går han på smärtstillande fram tills operationen som är först den 15 :S  Men det är tur att han får medicin så att han slipper ha ont hela tiden...


Mitt lilla ♥

Nää nu ska jag gå och mysa med mina vovvar!!

Ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0