Tisdag och dags..

för en springtur IGEN!! ;) känns inte som jag har någon lust till det.. men när jag väl kommer hem så blir det ändå en springtur :D haha

Var på en promenad idag under lunchen lika skönt idag också :P
Men orkar inte skriva nå mer nu.. så..


21.16
Blev ingen springtur idag :( har på nårr konstigt sätt sträckt mig i höften.. så vilar och hoppas att det bara känns idag... vill ju träna fotboll imorgon :P Så håller verkligen tummarna att det går över..

Hust nu sitter vi och ser handboll mellan sverige och island står (19-14) i halvtid!! Och jag som satsade på 19-15 :P haha hoppas dock att slutresultatet blir 31-28 För då har jag chans att vinna em biljetter!! WIIEE
Men nu ska jag äta lite nattmacka och sen se handbollen klart och sedan SÄNGEN ! :)
Ses!

Treeees-EN DAG I SÄNDER!

Kommentarer
Postat av: Superblogs

Vill du ha fler besökare till din blogg? bli då medlem på superblogg och registrera din blogg i topplistan...

2010-12-07 @ 16:58:20
URL: http://superblogs.topplista.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0