Fredagsmys är det bästa...

jag vet!! :) FREDAG!!!

Blev inte alls som jag tänkt mig igår, skulle ju hem och sova!!! Men det blev middag hos svärföräldrarna, och sen följa Irené på hennes Ljusparty ;) Blev en sen kväll igen!! Men ikväll ska jag minsann sova! Efter middagen,Springningen, Idol och tv mys ;)


Fick en trevlig överraskning imorse.. Visade att jag hade vunnit på www.rimstugan.se  Rimmar ju där varje Jul och i år har dem en Julkalender där man vinner det man rimmar på! En jury utser då det bästa rimmet och utser en vinnare...
Och jag vann Lucka 2 :D

Så dessa fina saker kommer hem till min brevlåda snart!

Mitt vinnande rim såg ut så här:

Det är intressant hur dessa blev till,
tänk att man använt industriellt spill!
vilket är riktigt klimatsmart,
att använda spill till något så underbart!
För du får inte bara ett trevligt ljus,
utan också ett skuggspel i ditt hus!

Var ute på en promenad idag också 25 minuter blev det ;) Å ikväll blir det springning :P

Men nu ska jag fara och handla till middagen! Som blir Tacos :)

Ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0