Fotboll tydligen ;)

Jaha tydligen så har vi fotbollsträning idag ;) Kollade av en slump på hemsidan... och tur var ju det :) Så jag fick be min snälla söta, rara bästa pojkvän(han tvingade mig att skriva så haha ;) nää det gjorde han inte men ändå).. komma med alla mina fotbollsaker! Han är BÄST♥ Så idag 17.00 är det träning, måste dock sluta lite tidigare från jobbet..

Var på en promenad under lunchen idag riktigt härligt, känns skönt att ta den där halvtimmen för sig själv, plus att jag får motion :D  Så det ska vi fortsätta med!
Blir en riktigt god måndags middag idag!!! Fläskfile med potatisgratäng, vitlöksbröd och bea! Vi skulle egentligen ätit de igår, men ingen av oss var hungriga.. Så då blir det måndagsmys istället Haha

Men men nu ska jag bege mig mot Öjebyn och träningen...

Ses!

Treeees-EN DAG I SÄNDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0