2/12

Kände faktis för att inte skriva alls idag(är ju ändå ingen som bryr sig/läser).. Men på något sätt är det ganska skönt att få skriva av sig. Fast det egentligen inte är något intressant..

 Fotbollen igår gick i alla fall väldigt bra, vi fick äntligen veta vem vår nya tränare är :) Och han verkade trevlig! Skönt att få komma igång lite mer på riktigt ;) Haha Så nu blir det fotboll Ons, Lör och springning Tis och Fre :D Hoppas verkligen att min kondition kommer förbättras.. just nu är den i botten!!!

Var och promenerade 30 minuter på lunchen idag riktigt skönt! Ska försöka nyttja att vi har en timmes lunch, perfekt att gå en prommenad då..

Men men nu ska jag bege mig hemmåt, hem och SOVA!

Ses!

Treeees-EN DAG I SÄNDER!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag läser ;D

2010-12-03 @ 11:12:37
Postat av: Therese

Tur att jag har dig <3

2010-12-03 @ 13:25:55
Postat av: Frida

Jag läser också :)

2010-12-04 @ 12:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0