Blooooood :S

Varit på blodgivning idag :p Det gick lika bra som vanligt.. Lite trött efteråt blev jag. Men vann i alla fall 50 kr på en trisslott :D Wiiee


Är ju tisdag så ska ju träna idag, får väl se hur det går... Man ska ju ta det lite lugnt efter man gett blod.. Men får testa och se hur det känns ikväll... Ska göra mitt bästa!!!

Vecka 3

spring 2 min gå 1 min


Igår kväll var vi på akuten med Nicke.. Han har ju lyckats bli trampad på handen, under en handbollsmatch :S Så nu har han en gipsskena och är sjukskriven till nästa tisdag.. Då får han veta om det behöver operera,gipsa eller vad de ska göra med handen.. Han har brutit ett ben i handen och en spricka i ett annat... Så vi får väl se vad som händer med det..Lite avis är jag oxå Haha vill  ju ha GIPS! Men jag vill nog inte ha ont:P

Åhh idag på jobbet när klockan var 16 började jag känna mig trött, men då hittade jag en chokladbit i jackfickan ;) MUMS! Snacka om Lycklig jag var då!!! Haha

Nä nu ska jag bara glo lite tv och sen ut och springa :P

IMORGON FYLLER JAG ÅR!! :D

Ses!

Treeees- EN DAG I SÄNDER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0